En storslagen vecka

Den här veckan känns lite större och mäktigare än veckor gör i allmänhet. För mig inleddes den med slutseminarium på examensarbetet och äntligen känns det på allvar som att slutet på utbildningen är nära. Som för att fira det bara sprakade natthimlen av helt magiska norrsken!

Nu håller jag på att justera mitt arbete efter de kommentarer jag fick på opponeringen. Igår hade jag ljussättningslektion hela dagen och kom inte igång med skrivandet förrän ganska sent, vilket slutade med att jag satt och skrev till sådär runt halv tre… Perfekt när man bestämt sig för att tvätta 07.00. Det fick bli lite sovande på förmiddagen för att kompensera. Dock inte så att jag missade veckans andra och största astronomiska händelse, solförmörkelsen. Väldigt mäktig grej!

Under kvällen ska jag få färdigt de sista justeringarna av arbetet innan det skickas iväg en sista sväng till handledaren. Sedan återstår bara examinations granskning, men det vill jag inte tänka på än. Istället kommer det bli att fira med SMASK imorgon!

web-7037

web-7039

web-7041

web-7047

2 thoughts on “En storslagen vecka

Kommentera

