I’m beginning to see the light

Hela februari har visst passerat på något vis och jag början skönja ljuset i tunneln som heter examensarbete. Stooora delar av min vakna tid de senaste veckorna har ägnats åt att stirra in i en skärm eller i någon av alla dessa böcker, böcker som jag aldrig skulle få för mig att läsa sådär för kul… Jag har en del att fixa med närmaste veckan också men all den där tunga textproduktionen är över!!!

Idag kände jag äntligen att jag kunde ta mig tid att ge mina blommor lite ny jord och det var välbehövligt. Förhoppningsvis får de lite fart snart om ljuset kan tänka sig att komma tillbaka!
_MG_6100 _MG_6107 _MG_6113

Kommentera

