Varde ljus och de ljös!

Igår började ljussättningskursen jag har valt att läsa i vår. Jag kände att det var läge att passa på att dra nytta av att den här skolan faktiskt inte bara erbjuder musikutbildningar utan också media. Det kommer antagligen sluta med att jag vill köpa massa nya roliga prylar men när det väl händer så har jag iaf skaffat mig lite koll på hur man hanterar dem! Här är några av de otroligt spännande objekt vi fick ljussätta på första lektionen 😉

(Något intern rubrik, ni som fattar fattar!)

_MG_0970

_MG_0979

_MG_0995

_MG_1013

Kommentera

