Det börjar vara dags

Jag tror minsann att jag börjar bli taggad på att försöka återuppliva den här stackars övergivna bloggen igen. I sommar har jag mest befunnit mig på ställen där jag varken haft tillgång till dator eller internet. Som det gärna får vara. Däremot så har kameran fått följa med en del så det finns massa bilder som väntar på att tas om hand. De gånger jag har haft möjlighet att sätta mig vid datorn har det inte direkt varit redigeringsväder heller. Nu börjar jag dock bli lite för sugen för att vänta mer på att ta tag i bilderna från tågluff, gotlandsvistelse, födelsedagsfiranden och diverse annat. Snart så. Först ska jag bara gå ut och plocka in de där mogna vildhallonen som jag nyss såg hänger bakom en lada här på tomten.

Jag har faktiskt smygbörjat så här kommer en bild från Riomaggiore, Cinque Terre i italienska Ligurien.Web-1

Kommentera

