What a difference a day made

Himlen är grå, trevligt nog inte mörkt grå men regnar gör det. Marken får sig en genomvattning och tänk om det kunde bli lite varmt snart. Kanske att våren skulle kunna tänkas komma igång på allvar. Efter den grymt brun/grå och mörka vintern tycker jag det är hög tid för grönska nu!

Idag har det (åtminstone hittills) inte varit någon vidare projektdokumentationsskrivardag. Det gick desto bättre igår och i förrgår så kommer jag bara igång snart igen så ska jag nog få ihop den i tid. Snart är det dags för lite SMASK-repande och förhoppningsvis kan det ge mig lite mer pepp och energi. Får jag inget mer skrivarflyt idag så tror jag iaf att några av mina blommor ska få sig lite mer utrymme och näring. Så får det bli!_MG_5711 _MG_5720

Kommentera

