Lysande långfredag

Redan en veckan sedan långfredag alltså… Väldigt vad dagarna springer iväg. Hur som  helst så var jag och resten av släkten som var hemma i staaan bjudna på födelsedagslunch för en av mina kära kusiner. Supergod sötpotatissoppa med diverse tillbehör serverades till en hel hög härliga människor i min farbrors lilla men väldigt mysiga lägenhet. Födelsedagsbruden hade i inbjudan skrivit ”påsk” som dresscode så det fanns diverse röda kinder och fjädrar i öron och frisyrer.

_MG_3836

Den nyblivna 25-åringen

_MG_3800 _MG_3817 _MG_3820 _MG_3828 _MG_3830
Tyvärr för mig så har min farbror en katt som är den mest allergiframkallande jag någonsin träffat. Trots piller så började jag nysa när vi varit där en stund. Då blev det som tur var dags för en promenad i solen. Tack vare alla de röda kinderna mötte vi många glada miner och kommentarer! Jag nös och nös resten av eftermiddagen och kvällen, med undantag för besöket i ett varmt och fuktigt växthus, men på det stora hela så var det en väldigt fin dag! 🙂_MG_3845 _MG_3860 _MG_3868

Kommentera

