Söndag

Idag måste jag få säga att jag har varit rätt effektiv. Jag började med att tvätta klockan sju. Efter frukost så blev det lite vasaloppstittande men samtidigt satte jag också en deg. Underbara clara skrev om ett morotsbröd som jag funderat på att prova och efter att min kära vän lillafrun också skrivit om det så var jag bara tvungen. Det blev verkligen supergott!

När jag ändå var igång med att testa nya recept så gjorde jag Nikkaloukta soppa och den blev god den med. Till sist blev det också en grönkålspaj med valnötter. Nu är jag med andra ord utrustad med mat för att klara smaskproduktionsveckan.

I eftermiddag har det soundcheckats och körrepats och nu är det dags att traska tillbaka till skolan för rep av öppningsnummer och underhållningsnummer._MG_3084

_MG_3089

Kommentera

