Adventstid

Jag hade visst laddat upp lite bilder för en dryg vecka sedan och aldrig gjort färdigt inlägget ser jag. Lite julpyssel från förra helgen. Sedan jag tog de här bilderna har både hyacinterna och amaryllisen börjat slå ut.

Nu i helgen har jag varit en sväng hem till Ursviken och sålt godis, sjungit på stan i Piteå, varit bortbjuden på mysigt adventsfika och lite annat. Det har hur som helst inte funnits tid eller energi till att adventsstäda och hänga upp de nya julgardinerna som mamma sytt åt mig, men ikväll så!_MG_0793 _MG_0804_MG_0825

Kommentera

