En särskilt fin oktoberdag

Fredag den fjärde oktober. Jag känner en brud som nog är lite mer taggad på just den här dagen än alla andra. 😉 Hon bad mig baka bröd till ikväll så nu står degen och jäser sista vändan. Kanske att jag tog i lite väl mycket med det där grova mjölet men förhoppningsvis blir det bra ändå!

När jag hade chansen så passade jag på att matcha mjölpåsarna med utsikten från köksfönstret. Ut ur morgonens dimma kom den vackra höstsolen och alla de underbara färgerna._MG_8682

_MG_8684

Grattis på din dag kära vän! Vi ses på ett tag!

Kommentera

