Den lever!!!

Efter att ha befunnit sig i något komaliknande tillstånd i en dryg vecka så har min dator äntligen vaknat upp igen. Det tog emot att måsta radera hela hårddisken, men vad gör man. Det gick inte att komma åt innehållet i vilket fall. Nu är allt gammalt raderat och hela systemet ominstallerat. Jag kan dock inte riktigt låta bli att gå och tro att det ska krascha igen när som helst…

Jag är väldigt glad att jag har alla mina bilder på externa hårddiskar så de finns kvar! Nu är frågan bara vad som egentligen försvann… Troligtvis lär jag väl upptäcka det allt eftersom. Det fanns en del skolarbeten som jag gärna skulle haft kvar, men tack och lov inget oavslutat. Det mesta var nog faktiskt grejer som jag skulle behövt rensa bort i vilket fall. Rätt skönt att slippa!

Det är verkligen mycket värt att ha människor runt omkring sig att fråga om hjälp. Jag hade inte kunnat lista ut själv hur jag skulle fixa det här. Tack för vägledningen!_MG_8670
När jag ändå höll på med alla installationer och uppdateringar så passade jag på att uppdatera operativsystemet. Nu känns datorn som en helt annan men jag vänjer mig väl snart. Framför allt så är jag oerhört tacksam att den fungerar igen!!!

One thought on “Den lever!!!

Kommentera

