Fototaggad!

Ännu än fin helg är snart över. Jag har bland annat hunnit inviga min hushållsassistent. Världens bästa grej! Som jag längtat efter att ha en! Det blev kalljästa frallor den här gången. Trots en liten morgontrött tankevurpa så blev de bra! Nu har jag lyckats återuppväcka min surdeg efter att den legat i frysen hela sommaren så nästa gång blir det surdegsbröd!
_MG_8301-2
Igår blev det en sväng ner till stan, i värsta regnskuren, för att lyssna på fin musik på Krokodil. Tur att man har vänner med bil! Kvällen, som var som gjord för film, toppades med grymt goda kakor, chai latte och trevligt sällskap!

_MG_8316 Idag har jag fotat lite grupp- och porträttbilder i den vackra hösten. Det var verkligen på tok för länge sedan sist! Jag hade nästan glömt hur mycket jag gillar det._MG_8508 _MG_8511 När jag kom hem var jag så taggad på fota att jag var tvungen att ta fram stativet jag fick när jag fyllde år och knäppa några bilder. Tyvärr fanns det ingen annan modell i närheten än jag själv, så vad gör man. Men jag säger bara det ❤ fönsterljus!_MG_8661

One thought on “Fototaggad!

Kommentera

