Det är på tiden

Det har visst gått drygt en månad sedan det hände någonting här. Jag tänkte göra comeback genom att bjuda på lite glimtar från mitt juli 2013!

_MG_8942

Yngsta systern fyllde 20 och det firades givetvis med jordgubbstårta!

_MG_8954

Pappa hittade en trast i växthuset som behövde lite hjälp med orienteringen

_MG_9053

Jag åkte en sväng till Sundsvall och träffade bland annat de här snyggingarna som hade rest galet mycket längre än mig!

_MG_9075

De här två finingarna hyste in mig under min Sundsvallsvistelse!

_MG_9115

Zinat Pirzadeh förgyllde en redan underbar kväll i Storkågeträsk!

_MG_9220

En av mina kära tremänningar var på besök och fick agera modell i kvällssolen

_MG_9295

Langosståndet på årets Trästocksfestival bjöd på sittplatser en trappa up

_MG_9317

Üni Foreman spelade på stora scen

_MG_9401

Signe bar sin dräkt från Asienresan. Visst hade hon förresten passat perfekt i rollen som Monica Z?

_MG_9476

Söstra var taggad!

_MG_9504

Jag sprang också på ett par andra glada systrar

_MG_9548

En blåsig men vacker måndag spelade Marcus Falck och Svante Lindqvist folkmusik vid en ladugårdsvägg i Vebomark!

One thought on “Det är på tiden

Kommentera

