Redan 3:e juli!

Helt plötsligt har det redan gått tre dagar av juli. Det sägs att hjortronen har börjat mogna och mormor har ätit årets första blåbär (då menar jag verkligen ett enda blåbär). Bären får ta och lugna sig lite tycker jag, jag har inte tid att plocka dem riktigt än.

Idag har jag iaf hunnit göra ett gäng ärenden på stan, fikat på Skråmträsk Kvarn (trevligt att vara där när
man är ledig som omväxling, det är ju inte riktigt läge att fika när man jobbar) och ätit en hel skål med jordgubbar från vårat eget land. Jag tyckte jag kunde få lite extra jordgubbar nu när jag skulle iväg och jobba igen, annars hinner jag ju knappt få några innan de tar slut!

Nu är jag tillbaka i stugan och det är dags att sova och ladda för en ny dag på jobbet.

God natt!

20130703-222856.jpg

20130703-222912.jpg

Kommentera

