Superbt sällskap!

Igår vaknade jag till ett Piteå täckt av dimma. Det tog hela förmiddagen för den att lätta. Där mitt på dagen fick jag träffa en av mina fina vänner som precis som jag nyss kommit tillbaka hit efter en sväng hemhem. När vi kollat in den enorma växtkraften i hennes pallkrage så tittade solen äntligen fram!

Jag gick hem och åt lunch och tog sedan en promenad ner till stan. I helgen är det Piteå Summer Games och det var så smockat med folk på stan att den var knappt sig lik. Det är inte varje dag det är bilköer i Piteå! Jag fick också uppleva en sådan extrem fotsvettsstank som jag aldrig tidigare varit med om, i provrummen på H&M. Kan det ha något att göra med alla dessa fotbollsspelare…

När det närmade sig middagstid droppade ett gäng vänner in i en fin tvåa två hus bort och lagade mat tillsammans och dukade vackert ute i det gröna. Gott grillat, vackert väder, enastående efterrätt och superbt sällskap!
_MG_8800 _MG_8829 _MG_8835 _MG_8858

One thought on “Superbt sällskap!

Kommentera

