Skolavslutningstider

Nu är terminen slut på riktigt och efter att ha packat allt man kan tänkas behöva under en sommar och sedan ätit en underbart god middag med två kära vänner åkte jag i tisdags kväll hem till Ursviken.

Igår var det dags att fira årets studenter. Jag hade två att hinna med och hann gratta dem båda utanför kyrkan och sedan blev det en sväng till torget innan firandet fortsatte först hemma hos den ena och sedan hos den andra. En lång men väldigt trevlig och vacker dag. När vi kom hem var jag helt slut och kraschade i soffan (och då var det ju inte ens jag som tagit studenten)._MG_8112

_MG_8195

Idag har jag mest legat på en filt med en bra bok och bara njutit av det fantastiska vädret! Varje gång jag haft ett ärende in i huset har jag mötts av doften från liljekonvaljerna som står på köksbordet. Helt underbart!_MG_8282

Kommentera

