Notering

South again

Nu sitter jag här med sista uppgiften för terminen och innan jag somnar ska den vara klar! Imorgon återstår bara att tvätta och packa för att åka hem för sommaren. Ja, och en sånglektion på det som jag fick flytta tack vare den där trevliga förkylningen jag fick förra veckan… Men det blir en fin avslutning på terminen!

På onsdag är det dags att fira årets studenter i Skellefteå. Det betyder att det nu är ett år sedan min yngsta (och inte längre så lilla) syster tog studenten. Oj oj oj! IMG_1494

Det ska bli härligt att komma hem till den där älskade västerbottensgården, den stooora tomten och familjen så klart! Men jag kommer att sakna Piteå och alla underbara vänner. Tur att det inte är så långt när man vill åka upp en sväng!

Kommentera

