Längtan till landet

Då var det söndagskväll ännu en gång och dags att ladda för en ny vecka. Praktiken är över men det betyder inte nödvändigtvis att allt blir som vanligt. Veckan som kommer innehåller valborg och första maj. Sedan jag var liten har vi alltid haft en egen majbrasa hemma och bjudit in släkt och vänner. Tyvärr har jag inte kunnat åka hem till valborg på ett gäng år, men nu så! Dessutom får jag med mig en av mina kära vänner från Piteå!

På onsdag händer det också grejer. Den här bruden kommer hem efter två månaders äventyr i Asien!IMG_2305

En sista grej innan vi lägger den här veckan till handlingarna. Äntligen har vi fått reda på hur det gick på senaste tentan. Den där som jag inte riktigt var fokuserad när jag pluggade till utan mest var taggad på att klippa ihop musikvideon vi spelade in i Gambia. Hur som helst så gick det fint ändå! 🙂

Ta en titt på hur videon blev vettja! Den finns här!

Kommentera

