Plugg vs filmklippning

I morgon är det dags för tenta sägs det. Jag har inte riktigt fattat det än tror jag. Mitt pluggande har varit minst sagt ofokuserat och vad som egentligen fastnat återstår att se.

Min plan för helgen var att plugga och varvat med det klippa ihop en musikvideo som vi filmade i Gambia. Jag kan säga att filmklippning är ofantligt mycket roligare än plugg! Videon ska visas i morgon på vår redovisning så jag behövde faktiskt bli klar med den också. Kom dit så får du höra och se vad vi hade för oss i Gambia! 20.00 på Kåren!_MG_5062

Kommentera

