Drömmer mig bort…

Som jag förutspått innan Gambia fanns det stunder under resan då jag saknade vinterkylan här hemma en aning. Jag skulle framför allt gett mycket för en kåsa kallt fjällbäcksvatten, inte för att jag har det i min lägenhet heller direkt men jag kunde inte låta bli att tänka på hur gott det skulle varit. Idag har kylan bitit rätt bra i ansiktet och värmen har känts väldigt långt borta. Nu ska jag lägga mig i sängen, blunda och låtsas att jag ligger i en hydda i Gambia med bara ett batiktyg som dörr!_MG_4101

One thought on “Drömmer mig bort…

Kommentera

