Räcker 37GB för 3 veckor?

Jag tittade precis på klockan och konstaterade att om en vecka har vi lämnat kalla Norrbotten och landat i Gambia. Det känns rätt overkligt och otroligt spännande. Vi är ett riktigt härligt gäng som ska åka och jag är övertygad om att det kommer att bli en upplevelse att minnas!

I kväll har jag börjat leta igen alla mina minneskort och kamerabatterier. Efter gårdagens dröm känner jag att det är dags att börja packa på allvar. Jag tänker definitivt inte åka med fulla minneskort och oladdade batterier! Så var det bara allt annat man skulle komma ihåg också…IMG_2628

One thought on “Räcker 37GB för 3 veckor?

  1. Hej C! Gambia låter härligt! Men killarna verkar jobbiga där, ja så säger ryktet i alla fall…. Ha en härlig resa o njut av värmen!

Kommentera

