We got soul

Då var det plötsligt dagen efter den 26e januari. Igår kväll hade jag min första konsert sedan jag började i Piteå. Jag har varit en aning för nervös men till slut lyckades jag bli mer taggad och lite mindre nervös. Jag fick påminna mig själv om att jag ju faktiskt gillar att hålla på med musik och att det inte ska vara bara en massa prestation.

Hur som helst så var det riktigt kul och gick rätt bra trots min nervositet!

_MG_2923

foto: Jessica Lundmark

_MG_2916

foto: Jessica Lundmark

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konserten var en tredjedel av ”We got soul” i Black Box. Innan oss spelade ett gäng från Kalix artist- och musikerlinje som svängde på bra. Sist ut var Nina and her temptations. Riktigt grymma som vanligt!!!

_MG_3141_MG_3265

One thought on “We got soul

Kommentera

