En tillbakablick

Jag har suttit och kikat igenom några av de oändligt många bilder som finns på en av mina hårddiskar och det är alltid kul att hitta favoriter som man glömt bort. Under 2012 bestämde jag mig att jag skulle ta minst en bild varje dag under hela året. Det var inte lätt ska jag säga. Flera gånger har jag kommit på att jag har ”ofotat” sådär runt kvart i tolv. Att hitta något kul motiv då är inte tvärenkelt direkt. När året var slut hade jag totalt missat två ynka dagar. Är inte det ganska bra jobbat? Det var ju dessutom skottår. Jag upptäckte tyvärr för någon vecka sedan att tre dagar är spårlöst försvunna men bilder från 366 dagar minus 5 har blivit en väldig massa bilder.

Här kommer lite bilder från 14 oktober då min kusin som bor i Oslo var hemma i Skellefteå.IMG_8810IMG_8814

IMG_8825IMG_8839IMG_8841IMG_8842IMG_8845

Kommentera

