Min onsdag 12.12.12

Idag var det dags för genrep inför morgondagens julkonserter. Det fanns det som kändes lite spännande på repet men jag tror det blir en riktigt fin konsert imorgon. Sådant brukar kunna lösa sig när det väl är skarpt läge! Efter en dag (och nu tre dagar) av repetitioner är man rejält mör. Särskilt i den lokalen. En kille som står bakom mig i kören liknade det vid hur det skulle vara att befinna sig i en hockeyspelares suspensoar… Väldigt varmt och fuktigt är det iaf.

När repdagen var slut gick jag hem och skivade de 1,5 kilo lax som jag har gravat. Sen var det dags för det numera traditionsenliga klassjulbordet. Mysigt blev det och maten var ofantligt god!!! Tack så mycket för ikväll kära vänner!IMG_2157

One thought on “Min onsdag 12.12.12

  1. Vilken…härlig (?) liknelse…
    Julbordet ser sjukt gott ut! Jag vill också äta julbord! Har ju inte ätit ett enda den här säsongen…

Kommentera

