I väntan på hyacinten

Idag får det vara en sån där härligt lugn dag som bara blir som den blir. Jag vaknade strax efter åtta av mig själv, värmde lite risgrynsgröt och satte mig med den och en blodapelsin framför julkalendern. Sedan har jag redigerat lite bilder och bara såsat på.

På eftermiddag var jag bjuden på fika hos några fina vänner tillsammans med ännu fler fina vänner! De andra hade fått en lite mer exakt tid än eftermiddag men när man bor så nära varandra som vi gör så gör det ingenting om man plötsligt får ett sms där det står Nuuu!!! Jag visste ju liksom att det var på gång. Supermysigt blev det!

Nu sitter jag på kökssoffan och gör inte mycket mer aktivt än att vänta på att hyacinten ska slå ut. Ikväll blir det Stevie Wonder-tribute i Black Box. En riktigt härlig dag helt enkelt!IMG_1658

3 thoughts on “I väntan på hyacinten

Kommentera

