Tillbaka!

Jag har kommit av mig i bloggandet lite känner jag. Här kommer ett inlägg iaf.

I helgen var jag hem till Skellefteå för att servera på ett bröllop. Jag och Jessica skötte hela servicen för 45 gäster men det var cateringmat så det gick fint!

20121113-143219.jpg

Däremot så hände det en mindre trevlig grej tidigare under lördagen. Pappa och morfar hjälptes åt att stötta upp taket på en lada på tomten. En stolpe skulle in under en takstol och när pappa höll på pumpa domkraften så släppte det plötsligt och han fick stolpen rätt i ansiktet. När de kom in för att fika såg vi direkt att pappa hade ett sår och en bula i pannan och han visade att han dessutom tappat en tand. Roten satt kvar, tanden var borta men inte en skråma utanpå munnen.

Det tog en stund innan det sjönk in och man insåg hur illa det hade kunnat gå. Tack och lov att det gick så bra och att man dessutom kan laga och sätta in nya tänder!

2 thoughts on “Tillbaka!

Kommentera

