Brist på motivation

De senaste dagarna har jag inte känt mig sådär jättetaggad på nånting. När jag känner mig så beror det oftast på att jag går och gruvar mig för saker och jag brukar inte komma på vad på en gång. Det behöver inte vara några stora grejer men blir det för mycket samtidigt så märks det och jag är lite för bra på att gruva mig… Nu tror jag att jag har kommit på vad det är den här gången så nu ska jag vända det här!

Imorgon ska jag och ett härligt gäng vänner på en kördag i Luleå. Jag vet att det kommer bli kul!

Det enda som fattas nu är sömn. Godnatt!

Kommentera

