Jessicas födelsedag

Detta bildspel kräver JavaScript.

I lördags fyllde min syster år och jag var hemma i Ursviken för att fira henne! Vi fick också vinka av Marta som i söndags åkte till Tanzania för att volontära i två månader.

Efter fikabjudningen gjorde jag, mamma, pappa och Jessica en skogstur och tacklades med ett gäng smågranar på ett rejält snårigt igenväxt hygge. När vi väl kom till vårt slutmål så fick vi njuta av en vacker havsutsikt!

På kvällen åkte jag ut till Solvik för att träffa Julia som var där på körhelg med sin kör från Sundsvall. Vi hade en riktig nostalgikväll i afrovillan där vi lyckades hitta några spår vi lämnat efter oss under vår tid där. Det kändes konstigt att vara tillbaka sådär en sen kväll och dessutom med Julia. Som att man backat i tiden och jag kan inte låta bli att längta tillbaka en aning!

One thought on “Jessicas födelsedag

  1. Nog var det en fin nostalgikväll allt 🙂 Undrar föresten om dom har upptäckt den hemliga dörren? Jag tror nog allt att jag längtar tillbaka också. Tänk att gå där igen, fast med en musikproduktionslinje och den nya studion… Tänk vad mycket man skulle kunna göra…

Kommentera

