Bakning & bilredigering

Senaste tiden har jag suttit en hel del framför datorn och studerat det här vackra paret. De undrade idag om jag inte är less på att titta på dem. Det kan jag inte påstå att jag är men däremot blir man lite snurrig av att vitbalansera och justera ditt och datt. Men det går framåt!

Nu börjar det vara dags att sova om jag ska orka med morgondagen. Jag ska inviga den nya ugnen som mamma och pappa köpt (kors i taket!) med ett par pajer och kakor för att ha något att bjuda på imorgon kväll.

God natt!

Kommentera

