En kall men varm festivalhelg

Helgen har spenderats på stans bästa festival, Trästock! I torsdags var det först middag hos systrarna Lindberg och sedan en sväng till Nordanå för att höra Amber Oak. Innan nästa band vi ville höra hanns det med morotskaka, jordgubbar och glass och lite gungning på yttre ursviksskolans skolgård. En mycket trevlig kväll!

 

 

Resten av helgen har bestått av jobb vilket betyder att jag inte har kunnat leta igen all släkt och alla bekanta som jag vet har befunnit sig på festivalområdet vilket är lite trist. Några lyckades jag iaf springa på. Jag kan dock inte påstå att det är ett dugg synd om mig för jobbdagarna har trots allt spenderats på festivalen!

2 thoughts on “En kall men varm festivalhelg

Kommentera

